Garantie.
Onze producten zijn belangrijk voor ons en we doen onze uiterste best om deze in een uitmuntende conditie aan u te leveren. Soms komt het toch voor dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij Bonomo&Co hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantieperiode past, dan zullen wij het product kosteloos repareren of vervangen.

Klachten.
Het is altijd mogelijk dat er iets gebeurd wat niet zo is bedacht. We raden u aan om klachten eerst kenbaar te maken bij ons, door een mailtje te sturen naar info@bonomo-co.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Bonomo & Co kan niet aansprakelijk worden gesteld voor ongelukken m.b.t. het gebruik van de producten. Als ouder/verzorger bent u zelf verantwoordelijk voor de veiligheid van uw kind. Laat het kind nooit alleen met de producten.
Gebruik is geheel op eigen risico.